Tervetuloa näytteilleasettajaksi

Toimiva ja turvallinen teollisuusympäristö lisää tuottavuutta. Oli palvelusi tai tuotteesi sitten ennakoivan kunnossapidon, turvajalkineiden tai terveellisen sisäilman puolelta tapaat teollisuuden asiakkaasi maaliskuussa 2019 Tampereella.
Tule mukaan tarjoamaan omat ratkaisusi uuden teollisuuden haasteisiin!

Tampereen Messut tunnetaan suurista teollisuuden tapahtumista. Keväällä 2019 toteutamme kuitenkin uuden kohdennetun teollisuustapahtuman. Uusi Teollisuus keskittyy nimittäin tarjoamaan uusimmat tuotteet ja palvelut kohdistetusti eri teollisuusalojen tuotannosta ja tuotannon palveluiden hankinnoista vastaaville.– Myyntiryhmäpäällikkö Jani Maja, Tampereen Messut Oy

Kävijäkohderyhmät
Messuvieraiksi haluamme tuotannon ammattilaiset, jotka vastaavat työssään kunnossapidon, työturvallisuuden ja erilaisten teollisuutta tukevien palveluiden hankinnoista kone-, metalli-, elintarvike-, elektroniikka-, sähkö-, kemianteollisuus- sekä metsäaloilla.
Näytteilleasettajat
Te, paikalla olevat yritykset edustatte kolmea päätuoteryhmäämme. Mukaan mahtuu vain 60 yritystä. Osastokoot ovat keskimäärin 15m2. Express–konseptissa asiakkaan osallistuminen on tehty mahdollisimman helpoksi. Paikkavuokra sisältää osaston perusrakenteet ja kalusteet.
Markkinointi
Tapahtuman markkinointistrategiassa haluamme näkyä alan keskeisissä printtijulkaisuissa, toteuttaa laadukasta verkkomainontaa sekä hyödyntää laajaa sidosryhmä- ja kumppaniverkostoamme näkyvyyden maksimoimiseksi. Poimimme päättäjärekistereistä kunnossapidon, työturvallisuuden sekä teollisten palveluiden hankinnoista vastaavat henkilöt ja kohdistamme heille kohdistettua sähköpostimarkkinointia.
Uudenlainen palvelutarjonta
Luvassa on täysin uudenlainen tapahtumakombo, jonka yhtenäinen tapahtuma-alue, kymmenet asiantuntijapuheenvuorot sekä Lounge- ja Co-Working -tilat mahdollistavat niin ohjelman seuraamisen, asiakastapaamiset ja verkostoitumisen kuin etätöidenkin tekemisen.
-
Lounge
Tapahtuma-alueen Lounge-tilassa voi verkostoitua kollegoiden kanssa ja hoitaa asiakastapaamiset. Rennot puitteet kohtaamisille ja pientä suolaista purtavaa tarjoavat veloituksetta Uusi Teollisuus ja Advanced Engineering -tapahtumat.
-
Ohjelma-alue
Yritysten tuote-esittelyjen sijaan alan ammattilaiset kertovat kokemuksistaan sekä jakavat oppeja ja hyväksi havaittuja toimintatapoja suomalaisesta teollisuudesta. Kävijät voivat valita aikatauluunsa sopivat ohjelmatunnit oman kiinnostuksensa mukaan ja ohjelman kyytipojaksi nauttia päivän pullakahvit maksutta.
Uutta teollisuutta rakentamassa
Miksi osallistua messuille?
Keskeisyys
Tampere on sijainniltaan Suomen paras paikka järjestää ammattimessuja, Pirkanmaa on keskellä asiakkaitasi.
Kulkuyhteydet
Tampereen Messu- ja Urheilukeskus on helposti saavutettavissa sekä omalla autolla että julkisella liikenteellä. Parkkipaikkoja on runsaasti heti messuhallien vieressä.
Kapasiteetti
Tapahtumat vieraineen mahtuvat Tampereelle erinomaisesti. Majoituskapasiteettia on pelkästään keskustassa on yli 2300 huonetta. Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa on riittävästi sekä tilaa että tekniikkaa esitellä kaikki tarvittava. Kävijöitä messuilla palvelee Pirkanmaan suurin yhtenäinen ravintolakokonaisuus.
Järjestäjä
Tampereen Messut on palveleva ja kustannustehokas yhteistyökumppani ja Suomen johtava ammattimessujen järjestäjä.
Synergia
Samaan aikaan järjestettävät Uusi Teollisuus ja Advanced Engineering 2019 kokoavat laaja-alaisesti teollisuuden päättäjät yhteen.
Tältä se tulee näyttämään
Uusi Teollisuus -messuilla on käytössä uusi Express-konsepti, joka takaa näytteilleasettajalle helpon ja kustannustehokkaan tavan osallistua messuille. Osastokoot ovat keskimäärin 15m2. Express-konseptissa asiakkaan osallistuminen on tehty mahdollisimman helpoksi. Paikkavuokra sisältää osaston perusrakenteet ja kalusteet.
Hinnastoon tutustumalla löydät juuri sinulle sopivan vaihtoehdon.
Mitä hyödyt messuosallistumisesta?
Lanseeraat ja testaat uutuuksia
Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
Hoidat asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
Vahvistat imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
Vaikutat hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.